Forumindex
FagSökMedlemslistaAnvändargrupperProfil Bli medlem Logga in

jejje - Evo III GSR
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Projekt
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Robban76
TEAM Member

Registreringsdatum: 24 januari 2006

InläggPostat: tis jun 06, 2006 11:16 pm    Rubrik: Svara med citat

jejje skrev:
haha, jag är redan körd på det där med fest först sen renovering Very Happy

så det får bli som det blir men ge f*n i o spilla på väggarna bara Twisted Evil

Vi kan inte lova något men vi ska göra vårat bästa, men räkna med att slipa om trägolv och lägga in nya mattor Wink
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida MSN Messenger
fredde s2
Supporter

Registreringsdatum: 26 januari 2006

InläggPostat: fre jun 23, 2006 7:58 am    Rubrik: Svara med citat

Hej..jejje hur går det med lägenheten och bilen.Man är lite nyfiken jöö Laughing själv har man ett häst jobb framför sig,Håller på att bygga om bilen igen Evil or Very Mad Så man kan piska bilen på gotland obehindrat..Nä nu måste jag ut igen o jobba.HEJ SVEJS
Nismo
TEAM Member / Site Admin

Registreringsdatum: 23 januari 2006

InläggPostat: fre jun 23, 2006 2:36 pm    Rubrik: Svara med citat

Ja skit i lägenheten nu, o trimma mer istället! Razz Twisted Evil Mr. Green

Porsche Boxster

www.NISMO.se
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger
jejje
Supporter

Registreringsdatum: 01 februari 2006

InläggPostat: ons jun 28, 2006 10:43 pm    Rubrik: Svara med citat

Hej hej allihopa, evigheter sen jag hade tid att sitta vid datorn känns det som Laughing

Jag håller på för fullt i lgh och den är snart klar, nästa vecka ska jag fortsätta med bilen igen..... äntligen!

Kommer vara utan internet ett par dagar nu men så fort vi har fått i gång det igen ska jag börja lägga upp mina bilder både på lägenheten och mer på bilen...

Sen blir det fest
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
jejje
Supporter

InläggPostat: lör jul 15, 2006 10:35 pm    Rubrik: Svara med citat

Som ni märker är jag oerhört trög på att få upp bilderna men dom kommer!

Lägenheten är nästan helt klar, och nu är det hårdmeck med bilen för att få ihop allt till gotland, har tillbringat den senaste en o enhalv veckan med upphängd bil i verkstan.

Nya bromsrör är alltså på sin plats eftersom jag vred sönder dom bakre när jag skulle få loss bromsslangarna, nygjorda stålomspunna slangar är på plats (från slangsnabben i väsby för övrigt som jag kan rekommendera, bra pris!)

Nya belägg är på plats och bromsoken lackade, framskivorna är inlämnade på svarvning och slitzning men dom får jag inte tillbaka förrän på tisdag kväll Shocked bara hoppas att ingenting strular, fick en 2:a på höger fram så måste hinna besiktiga på onsdag, samt hinna med färjan till gotland.

På måndag ska jag förhoppningsvis lyckas koppla in laddtrycksmätaren och pysventilen, men jag har just ingen aning om hur man gör och får inga höjdarsvar på evoclub forumet, så om nån orkar ta sig tid att ge en ingående beskrivning tar jag tacksamt emot den Wink

Kjolarna sitter fortfarande inte på plats då jag inte har hunnit åtgärda trösklarna på högersidan Embarassed men jag ska väl försöka slänga på dom mest för uppsynens skull men det är inte prio 1 nån frontläpp blir det inte då jag kastade den gamla pga av skicket.

Hm, ja det var väl det hela, ska väl gå bra hoppas jag....just det har lackat ventilkåpan o bytt packning oxå...viktigt! Mr. Green

Ska bli kul att se er alla på Gotland och hoppas att vi får en kanondag. See ya guys!
Till överst på sidan
jejje
Supporter

InläggPostat: mån jan 22, 2007 8:12 pm    Rubrik: Svara med citat

Okej jag är kass på att hålla det jag lovar, iaf om bilderna på lgh!

Hej igen förresten!
Vågar inte säga hur länge sen det jag var inne på forumet men det var ett bra tag sen. Har saknat bilsnacket, men har haft fullt upp med att göra mig hemmastadd i skolan så bilen ställdes av redan i augsti Shocked , det ska tilläggas att jag har varit lite kluven vad det gällde den också visste inte om jag var beredd att lägga ner mer pengar på den då det finns lite skavanker som måste åtgärdas först.

Men nu är jag sugen som aldrig förr på att ta tag i allt igen, håller på o fixar lite smått o gott för ögat: pedaler, mattor, mätare, stänkskydd och kanske ett nytt tak....
...så förhoppningsvis ska den våga visa sig lite mer den här sommaren Cool

Mvh
jejje
Till överst på sidan
Nismo
TEAM Member / Site Admin

InläggPostat: mån jan 22, 2007 8:58 pm    Rubrik: Svara med citat

jejje skrev:
Okej jag är kass på att hålla det jag lovar, iaf om bilderna på lgh!

Hej igen förresten!
Vågar inte säga hur länge sen det jag var inne på forumet men det var ett bra tag sen. Har saknat bilsnacket, men har haft fullt upp med att göra mig hemmastadd i skolan så bilen ställdes av redan i augsti Shocked , det ska tilläggas att jag har varit lite kluven vad det gällde den också visste inte om jag var beredd att lägga ner mer pengar på den då det finns lite skavanker som måste åtgärdas först.

Men nu är jag sugen som aldrig förr på att ta tag i allt igen, håller på o fixar lite smått o gott för ögat: pedaler, mattor, mätare, stänkskydd och kanske ett nytt tak....
...så förhoppningsvis ska den våga visa sig lite mer den här sommaren Cool

Mvh
jejje

Mjo den fastnade knappt på nån film sommaren 2006...

Porsche Boxster

www.NISMO.se
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger
jejje
Supporter

InläggPostat: mån jan 22, 2007 9:09 pm    Rubrik: Svara med citat

Embarassed
Till överst på sidan
Nismo
TEAM Member / Site Admin

InläggPostat: mån jan 22, 2007 9:14 pm    Rubrik: Svara med citat

jejje skrev:
Embarassed

Porsche Boxster

www.NISMO.se
Till överst på sidan
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Projekt Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4
Sida 4 av 4

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet
You can attach files in this forum
You can download files in this forum